28 maj 2012

Helgen som var, lite kortfattat

Fixat ved hos mamma och pappa i finvädret och jag brände mig rejält när jag stod i linne mest hela dagen vid vedklyven. AJ! Åt grillat till kvällen och lillan åkte på magsjuka. Ingen annan tack gode gud och det var över lika fort som det kom:) Det satt en lapp om att det gick på dagis så för säkerhetsskull fick hon vara hemma med Henrik idag.

Morsdag igår och den spenderade jag i trädgårdslandet och fixade och grävde. Vann på Triss som jag fick i morsdagspresent samt en härlig sovmorgon. Den bästa presenten! Till kvällen tillverkade jag nya pallkragar och lade markväv i landet och det blir riktigt fint. Henrik skruvade ihop lillans sandlåda också som mormor och morfar köpt. Gjorde ordentligt då vi grävde ur, lade markväv och sen en gruskant runt om innan vi hällde på sand. Jättebra blev det och lillan älskar den:)


Inga kommentarer: