5 maj 2012

Härliga helg

Vaknade utan huvudvärk imorse:D & jag undrar just om det inte är för att det inte blev något sött igår kväll? Första fredan på länge då jag inte "unnar" mig själv något och det känns hur bra som helst!

Sambon jobbar & lillan och jag plockar undan efter en vecka utan att hemmet fått lite kärlek. Vi lägger pussel, tittar på Emil och fixar ved. En lugn lördag. Snart kommer kusin Elsa och kikar på sina kycklingar:) 20st blev det denna gång:D Kanske att jag tar och renoverar lite ikväll.

Ojdå, tog visst bara hela dagen att skriva det här:P Joline har varit sitt busigaste humör men sover äntligen en liten stund:) Mysa i soffan efter lunch gjorde susen! Nu är älsklingen väg hem, middan är i ugnen (revbensspjäll:D) & jag planerar dagens träning.

& chokladbollarna gick hem hos fröken Joline med:D


Inga kommentarer: