2 maj 2012

Kortvecka

Jösses vad härligt vi haft det i helgen! Bara njutit och umgåtts med familj:) men jag återkommer om det i ett eget inlägg:)

Idag har sista delmomentet börjat för den här terminen, ekonomisk politik i en öppen ekonomi. Verkar än så läge rätt intressant. Har tränat på gymmet och fyndat byxor till jobbet i sommar för en 50 lapp! Hur bra pris som helst och dessutom en storlek mindre än vad jag brukar ha:D Storlek 34 har jag annars bara på överdelar. Toppen! Ett par svarta cigarettbyxor blev det, för en mer dressad look:)

Nu ikväll har fina kusin varit hit och kollat på kläckningen, druckit kaffe och ätit bullar:) Men nu agerar jag barnmorska själv och än så länge det det ut som att denna blir bättre än den förra!:) Nu ska jag mysa lite med sambon som jobbat sent och sen gå ut i blåst och snö för att klyva lite ved. Charmiga torparliv;)

Inga kommentarer: