26 maj 2011

Väntan...

...på en massa svar så skrivandet går så där. Har iaf hunnit med en hel del på analysen i vilket fall idag vilket betyder att slutet på denna uppgift snart är nära! Tacksam för att det är så många som är vänliga och ställer upp och svarar på alla mina undringar:)

Kan iaf intyga att mina ben är helvetiskt möra idag!!! Nu jäklar har benen och rumpan fått vad de tål;) Har man inte brösten så måste man ju ha rumpan, eller hur?:P Men ikväll är det upp på hästen igen och ännu mer träning:D Härligt!

Imorgon bär det av till Strömsund och lämna mamma i frisörens händer, sen åker jag och Joline vidare till E och lille A för en massa kaffe, prat och barnvagnspromme:) Hoppas Joline vill sitta kvar i vagnen bara, hon har ju upptäckt nu hur roligt det är att styra den;) Kanske somnar hon en stund om hon fått härja ett tag:P

Bjöd syrran och mor på lunch idag, om syster kunde köra hit den;) Trevligt med lite sällskap och gott med en klassisk sallad från Simon. Inte ett dugg nyttigt, men gott! Har ätit mig så mätt att jag undrar hur jag ska få ner middan... är ju van att äta lite och ofta annars strejkar min mage helt. Men det var det nog värt:)

Står i valet och kvalet...Har ju framkallat en hel del bilder med ambitionen om att klippa och klistra in i album, men på något vis så blir det aldrig av. Tyvärr så är jag ingen supermamma som tar mig tid att göra vackra kollage och pryder fotoalbum som står fint uppradade på lillans hylla. Skulle så gärna vilja, men det blir för mycket just nu. Fotoböcker verkar vara ett roligt alternativ, så det tror jag att jag ska kika närmre på ikväll! Men första året fotoalbumet SKA jag försöka scrappa ihop iaf, sen.... ;) För det är himla roligt och finare blir det!

Dags att börja med middan:) Fredag imorgon!!












 

1 kommentar:

Anonym sa...

När blev sallad onyttigt gumsan? skärpning! kramelikram//Emma