13 maj 2011

Fredag den 13:e!

Kan då inte säga att det blev en otursdag av denna fredag iaf! Jag, lilltjejen och syster åkte till Östersund i morse och har haft en jättemysig dag med lite shopping och gott fika=) Joline var så duktig, vaken hela vägen i bilen in och på bra humör. När vi sedan kom fram så somnade hon i någon timme så mamman fick tid att titta på lite kläder;) Blev en del till både mig och henne! Bl.a. dessa, en bolero från Vintage stories, Kappahl till mig och en blommig och färgglad body till stumpan. Är allt för dålig på att köpa färggranna kläder åt henne! Denna body ska matchas med hennes söta hängselkortbyxor i jeans i sommar som hon fick av fina kusin Agnes.

785683
www.kappahl.com

411777
www.kappahl.com

På vägen hem ringde min käre far och berättade att älsklingen har jobb i många veckor framöver!!! Vi är minst sagt glada att det inte blev någon arbetslöshet nu i och med renoveringen och allt. Så ikväll ska vi fira med choklad och något glas rött. Jag är så lycklig över min underbart fina familj!



1 kommentar:

Syster sa...

Det var supertrevligt! Vi gör om det här tyck jag! Plus att ni måste komma och grilla något vid våran fina grill :) (OCh nu luktar det inte illa heller, jag lovar)

Ha en najsig afton sis!

kraaam