6 maj 2011

Fredag



 
Uppe före tuppen var vi i morse, men inte gjorde det något att somna om ett par timmar före lunch när snö låg som ett täcke ute på marken... När vi vaknat sedan sken solen och snön var borta=) Joline åt jättebra till lunchen också och det glädjer mig att hennes aptit blivit bättre trots att hostan fortfarande är envis... på måndag blir det ett samtal till VC igen. Det blev en liten promenad ut i skogen på eftermiddan för mig, Joline och Zorro. Inte blir det någon resa till Östersund heller nästa vecka då bromsarna på bilen ska fixas och älskling faktiskt fått förlängt arbete i en vecka iaf=)
Här hemma hoppade vi över fredagsmyset idag, det blev en biffwok med cashewnötter till middag och något vinglas men sedan en lång promenad med älsklingen istället för tv-soffan. Det är verkligen en härlig känsla att kunna låta bli allt gott som ska köpas och ätas under helgen! Jag kör på en vecka till med helt sockerförbud och sen kan man äta någon helg iaf. Ostbrickan som vi tänkte äta ikväll blir förskjuten tills i morgon. Jag fastnade i ett byggforum på nätet och älsklingen i ett korsord=P Imorgon blir det jag som kliver upp med skruttan och sedan blir det en sväng bort till huset och fortsätta rivningen, bror är sjuk så därför blir det ingen sågning.
Joline är så himla rolig, så fort vi svänger in på parkeringen vid ICA så ska hon hälsa på alla som finns runt om bilen "hej,hej,hej,hej..." låter det=) Samma sak när vi kommit in på affären, gullungen vår!
Åh, så jag längtar till systers bal förresten! Se henne i den fina klänningen, med håret och sminket fixat=) Ska bli så himla roligt! Undrar vad Joline kommer tycka när hon får se alla fina klänningar på led!


Tänk att få dra på sig den här klänningen igen!:)

Inga kommentarer: