14 maj 2011

Nattning

Strax dags att natta lillan, vi har målat en massa i hennes nya målarbok idag och mina älsklingar har även varit ute i regnet och plaskat i pölarna och byggt sandslott. Sågat har pappa, älskling och mina bröder gjort idag också, känns bra att vi kommer ett steg närmre och närmre ett hus med golv=) Dem är så duktiga, mina händiga nära och kära!

Har precis kommit ut ur duschen efter ett jävlar anamma skitbra träningspass!!! Intervall på crossen och plankor så jag var svettig och röd som en tomat när jag var klar! Skakis är jag fortfarande... härlig känsla! Jag kommer aldrig sluta att tycka om att röra på mig och träna, det är helt otroligt vad man kan göra med kroppen och hur man kan skulptera den!
Ska som sagt natta lillskruttan och sen far jag och älskling iväg till huset, handlar gottis till ESC och sen hit till mamma och pappa igen.

Trevlig lördagkväll på er & heja Eric!

Inga kommentarer: