1 juni 2010

Dåligt dåligt...

Oj, vad dålig jag har blivit på att blogga! Men de här senaste dagarna har ägnats åt att klippa vår gräsmatta, med en gräsklippare där motorn är jag:P Gräset har inte blivit klippt sen...förra sommaren så det är HÖGT. Det innebär att det jävlar i mig behövs kraft för att få en snygg gräsmatta! Man får stå och nöta några gånger på samma plätt innan man kan gå vidare. Nog pratat om det. Man ska inte klaga på gratis träning.

Helgen har varit supermysig iaf:) Mamma och pappa var förbi  i lördags och det blev en tur på loppis och sen in till Övik. Min första morsdag firades med sovmorgon;) och sen for vi ut på en liten utflykt och kollade runt i byarna här i kring och loppisar såklart:) Mys!

Idag har vi redan hunnit ut på en powerwalk jag och Joline (som tog en powernap istället) och nu slappar vi i soffan en stund innan vi ska ut igen. Solen skiner och det är varmt:) 13 små kycklingar har kläckts här i helgen också, får jag ju inte glömma att berätta:P Ska försöka fota lite idag också så ni får se hur vi har det.




1 kommentar:

Denise - Ännu en mammablogg! sa...

sv: Tack för ditt svar! :)

Skönt att du vågar dig ut :D Du är säkert mega fin i den med!