2 juni 2010

Mammaträff

Idag har vi varit på mammaträff hos Lina i Köpmanholmen. Vi var bara 4 mammor idag (vanligtvis är vi 6 st) så det fanns mycket utrymme att prata;) Vi hade jättetrevligt och Joline hade så kul! Och vilket hus! Jättefint hade dem:) Längtar sååå tills vi har något eget. Joline prövade Williams gåstol och skrattade hela tiden. Sov inte en blund på hela dagen! Men slocknade i min famn strax innan vi skulle hem, utan nappen och utan snutten. Lilla hjärtat. När hon somnar så då smälter man, kan sitta och titta på henne hur länge som helst och bara facineras av att hon faktiskt är min. Mitt och Henriks barn, en del av mig och den jag älskar. Underbart! Och nu kom nästan en tår :P
Väl hemma så var älsklingen hur pigg som helst och var överlycklig att hennes pappa hämtat ut hennes gåstol som kommit med posten idag. Från 11.30 - 20.00 var hon vaken! Frånsett den lilla halvtimmen hon sov i min famn då. Helt otroligt. Men slocknade direkt jag lade ner henne i sängen.

En toppendag har vi haft:) Men självklart saknade vi de andra mammorna. Ska nog våldsgästa Annica i veckan och tigga till mig en kopp kaffe och lite prat;) Blir alldeles för sällan!


Inga kommentarer: