27 maj 2010

Bajs bajs bajs

Härlig rubrik, inte sant?

Men det är verkligen vad jag dagligen sysselsätter mig med! Det är kycklingbajs, bebisbajs, hundbajs, hönsbajs, råttbajs & igår KOBAJS....

Egentligen så var det mitt fel. Jag var ute och sprang och när jag kom hem så lämnade jag dörren öppen för jag skulle bara in och hämta en grej. Men på den tiden hann Bruno rymma... 22.00 kom han hem och rusade in och la sig på sin bädd. Jag satt i soffan bara någon meter ifrån och höll på att spy! Fy vad han luktade!!! Vi hadxe ingen lampa tänd så Henrik tyckte att vi skulle bada honom i morgon. för det var ju rätt sent. Men jag stod inte ut och insisterade på att vi skulle trycka in honom i duschen. Och det var väl tur det! Vattnet blev alldeles brunt av koskiten som rann av honom. BLÄÄÄ! Att han sedan hade gått runt i hela köket och vardagsrummet och ruskat av sig skiten var ju ännu roligare. Det var bara till att börja skura...
Trött var jag iaf när jag äntligen kom i säng.

Idag regnar det och är kallt...så himla tråkigt!

Inga kommentarer: