4 maj 2009

Tillbaka till Övik!

Japp, nu var man tillbaka till den "stora" staden. Lång helgen har varit underbart härlig med solsken och värme:) Grillat för första gången för i år också! Så gott:) Natten i stugan var jättetrevlig! Man får dock frånse vissa saker som spindlar, någon död råtta och Elinas och mitt försök att tända eld i kaminen:P Var närapå en hälsofara att sitta därinne! Som tur var fanns det andra som var mer lämpade för den uppgiften:)

Har för första gången på tre månader kunnat sova bra och längre än till halv åtta på morgonen! Så underbart att det inte finns ord! Tror att det är för att illamåendet håller på att försvinna helt:D Jippi! Har lyckats shoppa lite idag också:) Kan ju inte ha några av mina kläder längre ju...Liksom för fet för mina egna men för liten för att köpa mammakläder. Ser mest ut som en deg just nu:P Men tunika och leggings funkar skitbra så det får duga nu i sommar.

Gick in i v 14 i fredags:) Känns som det börjar att hända något nu! Vaknade för några nätter sedan av att det kändes som en fisk som sprattlade! Hoppas att det var lill*n och inget annat mystiskt:P Har fått låna en doppler utav Henriks syster som man kan lyssna på bebisens hjärtljud med så den testade vi igår. Henrik hittade det nästan direkt och det hördes rätt så tydligt hur det dunkade! Magiskt! Lilla hjärtat dunkar ju mycket mycket snabbare än mitt<3

I morgon blir det iväg och sola lite solarium också:) Ska kolla upp så det inte är någon fara bara. Vill ju ha lite färg nu, ser ju mest ut som ett spöke! Ska beställa tid för kastrering för hunden också och se om hans aggression mot andra vovvar försvinner...eller åtminstone blir mer lättare att jobba bort. Annars så vet jag inte vad jag gör...orkar inte ha det så här längre iaf.

Näe, nu ska jag ner till tvättstugan!

Kram kram

Inga kommentarer: