26 maj 2009

Vårt nya hem!

Är så toppenglad just nu! Torpet är vårt att hyra och så spännande det ska bli att få börja fixa och dona där med trädgård, lite höns och tapetsering och möblering:) Lilla Abbe och Brunis ska också få flytta med till hösten och ska få beta bara nedanför huset:) Superfint stall också bara en bit bort ska de stå i:) Allt det med en kallhyra på 2500! En tvåa i stan är betydligt mycket mindre, jävligt mycket dyrare och har inte alls samma möjligheter. Berättade för hyresvärdarna också att vi skulle få barn i november och bara två månader efter det ska dom ha barn. Toppenbra ju! Har man någon att umgås med också de dagar då det kan kännas tråkigt att vara ensam. En liten friggebod finns på gården också:) så där ska vi fixa så Elina kan bo när hon kommer och hälsar på. Nu gäller det bara att någon vill flytta in i våran etta så vi kan flytta någon gång. Vill ju börja fixa nu ju;)

I morgon ska vi äntligen på ultraljud! Som jag räknat dagarna! Har ju börjat känt lill*n ganska mycket nu dom senaste dagarna så nu vill jag ju se vem som gömmer sig därinne:) Mår inte alls bra nu ikväll...har mått superbra annars dom senaste veckorna. Springa på toa varje timme, känns som blåsan är hur liten som helst! För dom som ville veta:P Är jätteyr och andas tungt...och nej jag är inte i vecka 38:P Gick in i vecka 17 i fredags, har varit lite dålig på att blogga ett tag nu. Snart halva graviditeten avklarad!

På torsdag åker jag tillbaka till Strömsund så Sandra om du läser detta, kanske vi kan luncha tillsammans på fredag? Tänker så mycket på dig och vill verkligen bli uppdaterad om vad som försigår. Som våra vinkvällar fast gravidvänligare;)

Lyssnade på en underbar låt som Elina tipsade mig om idag btw! oj oj oj, gåshud på hela min kropp! Let me sign heter låten av Robert Pattinson, han som spelar Edward i Twilight;) Mycket talang i den pojken:)

Nu ska jag ta och kramas lite med min älskling som sitter klistrad vid andra datorn;)

Kram på er!

Inga kommentarer: