7 maj 2009

Torsdag

Har nyss lyssnat på låten min kära syster skickade till mig:) så underbart bra! *stolt som bara den* Visst tycker jag andra också kan vara duktiga att sjunga, men Elina har som något mer! En känsla som gör att jag får gåshud. Har nog aldrig hört henne sjunga falskt faktiskt. Måste få skryta lite ju;) Hoppas nu bara att hon lägger ut några av det hon spelat in på sin blogg så fler kan få höra;)

Har varit ute på stan mest hela dagen idag. Var inte dit något igår. Hittade en supersöt klänning som jag köpte:) Blir så glad något passar! så den ska jag ha på mig när jag och älskling går ut och äter på lördag. Träffade min kusin också! Jättekul:) Det var ju så längesen sist! Man borde träffas oftare. Fick också ett samtal från min Sandra idag:) Kändes skönt att reda ut lite saker, när man är så långt ifrån varandra så blir det lätt att man tappar något. Men det hämtade vi upp idag så nästa vecka ska vi träffas och ha riktigt roligt! Minus allt vin som vi var så duktiga på att förtära innan då förstås;)

Tittade på en lägenhet idag också, en tvåa i Domsjö. Men den blir det nog inte...var inte riktigt allt som stämde. Kan ha berott på deras dåliga inredningssmak men badrummet var så förskräckligt litet också så vi hoppas att vi hittar något bättre lite längre fram. Måste lägga in lite bilder här i bloggen nån gång också! Men min dator liksom vill inte funka och jag vet inte vart Henrik har en sån där "koppla-mobilen-till-datorn-grej" så det får vänta iaf till i morgon då jag orkar leta bland allt skrot:P Håret har ännu inte blivit färgat än, men i morgon så ska jag nog ta tag i det! Nu ser det ju rent förjävligt ut...typ grå utväxt och resten brun orange:/ Kan ju inte bli sämre än det.

Nu måste jag fika känner jag!

Kram kram

Inga kommentarer: