31 maj 2009

Sköna värme!

Gårdagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig:P Borde ju kanske förstått det redan från början, men naiv som man är så tror man ju att man ska vara pigg och glad hela kvällen;) Höjdpunkten var iaf att träffa Malin och hennes lilla familj!:) Isak är så gudomligt söt så det finns inte! Måste ju ses något mera snart så vi kan prata lite mera:)

Har iaf legat i solskenet idag och läst företagsekonomi:) Så skönt har det varit. Enda tills det började att blåsa lite och solen gick i moln:P Tycker faktiskt företagsekonomi är jätteroligt så pluggandet känns inte alls så tungt. Är ju kanske bra om man tycker det man ska jobba med är givande och intressant;)

Torpet är ju i behov utav en uteplats också tycker jag och min älskling, så jag har googlat lite på hur man kan tänkas göra. Kom fram till att det blir nog bäst med något enkelt trädäck av något slag där man kan ha grill och utemöbler:) En sittbänk bredvid det fina körsbärsträdet vore inte heller helt fel.

Nu blir det fika!

Kram kram

Inga kommentarer: