15 maj 2009

Värk i huvudet och värk i hjärtat<3

Den här dagen har börjat så himla bra! Inget illamående på säkert en vecka nu, bortsett från några gånger i stallet och halsbränna då:P Har kört en lektion med Anita som gick rätt så bra efter att inte ha kört på säkert en månad:)

Trodde ju att jag skulle få bli en riktig människa igen i och med att illamåendet nästan har försvunnit...men istället har jag fått migrän...suck! Ungefär varannan dag kan jag vakna med att huvudet känns som att det ska sprängas eller så flimrar det framför ögonen, det blir suddigt och sen får jag en djävulsk huvudvärk. Det som är roligast är att jag inte kan göra något åt det, vill ju inte skada min lilla bebis:( så en alvedon då det är som värst är gränsen typ...

Är ju tillbaka i Strömsund nu och jobbar. Har inte blivit så mycket bloggande då min lilla trasiga dator ligger kvar i Övik och då får man snällt vänta på sin lediga tur hemma i Äspnäs;) Ska jobba en vecka till och sen äntligen får jag åka hem till älskling! 2 veckor ifrån varandra är jättelänge...särskilt när man har en liten krabat i magen. Får också en massa hemska tankar om att Henrik ska glömma mig, tycka att det är skönt att jag är borta och vänja sig vid det. Låter kanske tokigt men har mindre bra erfarenheter när det gäller sånt. Därför blir jag oftast bli sur när jag pratar med honom eftersom han ändå inte saknar mig:P Sånt kan jag få för mig som oftast eller aldrig är sant. Jag skyller på hormonerna där;) Jobba måste jag ju, annars får jag ju inga pengar vilket är så jävla (ursäkta!) pissigt! Det är liksom bara att välja, jobba och få pengar eller umgås med sin sambo och leva på luft och kärlek. Inte lätt...

Går in i vecka 16 idag iaf:D och fetare blir jag;)

Ha en jättebra fredag!

Kram kram

Inga kommentarer: