6 maj 2009

Det svider!

Stackars min mage! Tror att jag låg lite väl länge i solariet igår:P Inte visste jag att de hade typ 100 olika att välja mellan och med min tur så råkade det vara ett "snabbt och effektivt" solarium! 5-10 min första gången rekommenderades...jag låg 15 :O Men är inte röd eller så, så jag får vara nöjd:) Tror att det blev en chock för min bleka hud bara:P Otroligt skönt var det iaf efter promenaden i kallblåst och regn, bara lägga sig i värmen och njuta!

Idag har jag inte hunnit göra något vettigt alls och det ger mig världens ångest! Vem vill plugga när solen skiner så fint ute? och disken vill jag inte heller ta tag i. Ska hoppa in i duschen iaf och sminka mig sedan och bege mig ut tror jag:) Plugga kan jag göra ikväll;) Älskling är ledig idag så det kanske blir ut på stan och fika lite om jag har tur:) Håret är inte färgat än så bild på det kommer senare, beror också på resultatet förstås...

Kram på er så länge!

Inga kommentarer: