18 maj 2009

Tur i spindlar;)

Vaknade i morse med känslan av att knappt ha sovit något alls. Drömde om att Emma suttit och tjatat om hennes favoritfilm, som i drömmen var En Prinsessas Dagbok fast med Tyra Banks i huvudrollen:S, haha:) Drömmer de mest konstiga drömmar just nu. Kändes iaf inte så lockande att åka på jobbet heller, men nog lyckades jag dra mig upp ändå.

Fick senare en chock då jag kollade mig i spegeln efter jag dragit på mig min gamla BH, push-up, och sedan mitt nya, en aning urringade linne. Hjälp! Jag som varit platt som en pannkaka hade plötsligt klyfta! Så ovant för mig, så idag har jag gått och dragit upp linnet:P Kändes inte som den mest passande outfit för jobbet. Men visst känns det bra;)

På min fikarast gick jag in en snabbis på Blocket också och hittade ett torp en bit utanför Övik som hyrdes ut:) Perfekt tänkte jag! så det blir det nog att åka och kolla på. Kan ju ta med mig hästen då också<3 Får se om jag kan få Henrik lika excited som jag bara:P Hela två lyckospindlar har krypit omkring på mitt skrivbord idag också! kanske har det något med min tur att göra;)

Snart är det slut på jobb för idag och då bär det iväg till Äspnäs och slita med trädgårdlandet som jag började med igår. Försöker vara lite försiktigare nu och vila emellanåt, men tar nog kanske i för mycket ändå även fast kroppen inte sagt till än så är det ju onödigt att lyfta omkring jordsäckar :S. Nä, får be Elina att slava för mig istället:P

Åter till arbetet!

BTW! Nu ska det funka att kommentera också:)

Kram kram

Inga kommentarer: