5 maj 2009

En regnig tisdag i staden

Då har älskling åkt för att jobba, så jag sitter här i min ensamhet med bara vovven som sällskap och äter choklad. Inte alltför synd om mig ändå;) Har rengjort bilen invändigt jag och älskling idag från hundhår och en massa grus som också nästan hela våran lägenhet består av just nu. Vår lilla etta är minimal och Bruno är en stor hund som drar in massa smuts och har bestämt sig för att tappa sin vinterpäls...suck...Dessutom tycker han att sängen är hans plats när husse och matte inte är hemma, vilket betyder att vi hela tiden får byta våra sängkläder. Idag slängde vi på ett överkast iaf så den får samla ihop det mesta. Det har hjälp lite:P

Tänkte att jag skulle laga mig nån mat också fast det är så himla tråkigt att äta själv! Men hungrig som jag är så duger inte bara filmjölk och några fjuttiga flingor. Grekisk fiskgratäng ska det bli! Mums:) Sen blir det att dra sig iväg till solariet, hoppas det har någon tid nu ikväll annars bokar jag till i morgon. Dom har öppet från 6-22 vilket är super:) Hinner jag kanske iväg i morgon innan älskling vaknar:P och efter det ska han nog få färga mitt hår...jag hoppas innerligt att det går bra! Men det tror jag:) Ännu rödare ska det minsann bli;) Matchar väl superbra till min "snygga" kräftbränna som jag lär få senare:P

Jobbar inte på hela veckan vilket känns skönt, för det är ju meningen att jag ska plugga. Har inte ens öppnat boken...skäms på mig! Funderar på om jag ska dra mig iväg till biblioteket nån dag den här veckan, brukar som bli lite mer gjort då;) Fast är det som i gymnasiet och jag, Emma och Sandra satt och försökte plugga så finns det alltid andra saker som är mer intressanta att prata om:P Åh, vad jag saknar er! Ska till Ström nästa vecka och jobba så om ni känner för att gå ut nån kväll eller bara umgås så hör av er! Annars messar jag;)

Är så nyfiken vilka ni är som läser så kommentera gärna:)

Nu är det dags för mat!

Kram kram

Inga kommentarer: