30 april 2009

Sista April

Gårdagen flöt på bra efter jag sprungit runt som en yr höna och skulle garnera alla (2:P) tårtor. Jag blev iaf rätt så nöjd med resultatet:) får sätta in bilder sen:) Dagen slutade dock inte lika bra, min lilla dator gav upp så den måste lämnas in:( så himla typiskt när jag skulle passa på att vara duktig och betala räkningarna! Mitt humör var inte på topp. Passade på att ringa älskling för att säga godnatt och det slutade inte heller lyckligt, kan bero på mitt instabila humör redan från början. Vaknade med svullna ögon och huvudvärk. Då var det dags att packa in grejorna i bilen innan jobbet för hela gänget Elina, jag, älskling och några roliga personer till ska dra iväg upp till stugan i Dunnervattnet för att skona vovvarna från alla läskiga raketer och smällare. Jag skulle kunnat sätta mig ner och skrika högt innan vi var klara och allt var inknölat i bilen...men fanns helt enkelt ingen energi.

Slutar iaf vid två idag:) Mycket positivt! och älskling kommer från Övik så då blir det handla en jäkla massa mat innan det bär iväg. Tills dess ska mina nerver vara på en normal nivå får jag hoppas annars kanske, om du läser det här älskling, det funkar att muta med mjukglass;) eller det det funkar alltid!

Förhoppningsvis kommer sammanfattningen av denna resa vara bra mycket roligare än detta inlägg. Men det tror jag:)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kram kram

Inga kommentarer: