16 februari 2012

Samma visa varje gång...

Tentaplugg = ångest & känns inte som att jag kan någonting av det vi har hållt på med de senaste 5 veckorna. På samma gång blir jag så himla omotiverad och godissugen, eftersom jag alltid kan motivera mig till att läsa med lite beläningar emellanåt;)

Tentan är imorgon från 14-19. Härlig fredagseftermiddag/kvällssyssla. Hinner nog hoppa på bussen som går 16.20 hem. Hatar att sitta där med papprena framför mig och tänka att "om jag bara läst det kapitlet liiite bättre så hade jag klarat den här uppgiften". Den stressen när det bara är en timme kvar till tentastart och det känns som att man måste ta upp böckerna en sista gång och reka. Hemskt! Jag vill ju klarar den!

Tror att jag tar en paus och beger mig ut i friska luften. Känns skönt att få rensa tankarna lite. Hade en jättemysig pratstund med min fina vän igår också<3 Så bra man mår efteråt! & jag ser så fram emot kalaset nästa helg. Kommer bli toppen!

Förresten, har ni tryckt i er någon semla än? Fettisdag nästa tisdag om jag inte är helt ute och cyklar. Känns en aningens mycket att baka semlor till tisdan, tårta till onsdan och sen kalas på lördan. Hmm.. kanske blir en semmeltårta på födelsedagen så löser det sig;)

1 kommentar:

erika sa...

Lycka till med tentan! jag tror det kommer gå bra! =) Hoppas du blivit frisk! Kram!