11 februari 2012

Lördagmorgon

Härligt att vakna till "Tänk om jag hade en liten liten apa, ompa ompa fallerallera.." Vilket underbart morgonhumör lillan har <3 Frukosten i magen och pappan får sovmorgon. Hmm, får skylla mig själv som gav honom ett dataspel i julklapp;-)

Migränen blir bättre av träningen har jag märkt:-) Kul att det för mer sig mer än bara yttre förändringar. Passet igår m superseten var en riktig pina för låren och det är där och vaderna jag hoppas på störst förändring. Får se vad det blir för pass hemma idag, en stor nackdel med att ha gymmet 10 mil bort.

Igår blev  det inget badhus. Vi blev bjudna hem till mamma och pappa på tacos och hämtade hem lite ved samtidigt. Jätteroligt och underbart att se syster igen! Till hösten tror jag minsann att vi ska spara till en resa vi med:-) Ett fint vindspel fick vi oxå, heter det så förresten? Ni vet en sån som man hänger ute och när vinden blåser så låter den:) Kommer bli fin fint när vi ska fixa huset i sommar och får sätta upp den!

Näe nu känns det som det är en blöja som måste bytas här;)

Hörs snart igen!

Inga kommentarer: