6 februari 2012

Ljuset

Åh så härligt det är att se solen skina in under dagarna nu, som blir allt längre och längre dessutom:) Förutom att man ser allt damm så ger ljuset hopp om att våren är nära och idag när det bara var -5 när jag gick ut kändes det nästan som vår. De här kalldagarna har ju gjort så både bilen och varmvattnet i köket lagt av, men idag tinade allt upp och var som vanligt igen:) Hönsen såg lite piggare ut också när jag var upp till lagårn och hälsade på och fyllde på mattrågen.

Pluggat en hel del har jag gjort idag, lillan har varit full dag på dagis men imorgon är vi lediga:) Pulkaåkning står på schemat, härligt att komma ut igen! Lessnade på mitt hår idag också och fick plötsligt för mig att ta fram saxen, så nu har jag lugg igen:P Ser ju hyffsat rakt ut iaf och jag är nöjd;)



Vårfix i soffan med pasteller & blommigt.


Inga kommentarer: