23 februari 2012

Födelsedagen

Vilket födelsedagsfirande! Både min familj, mamma, pappa, bröder & syster kom förbi men också Henriks syster med familj & bror:) Bjöd på smörgåstårtan och den gick åt hela långpannan jag gjort, härligt att den var omtyckt. Sen bjöd vi på semla, vilket var lite krångligare. Nästa gång blir det nog enklare med en tårta som redan är gjord, blev lite stressigt och lite tid med gästerna när man måste stå i köket. Det är ju så gott med semla och jag ville ju inte äta först den på tisdag och sen tårta på onsdag:P Men mycket trevligt hade vi iaf! & Joline lekte & hade så roligt med barnen.

Bortskämd blev jag med fina presenter! Bl.a. en toadörr;) haha, i den här familjen är vi inte blyga:P Men nu är det slut med att få påhälsning av 3 katter när man gör sina behov. Den levereras imorgon och det ska bli toppen att få sätta in den! Sen fick jag presentkort på kläder så jag ska shoppa loss imorgon inför kalaset på lördag, hudvårdsprodukter, en underbar orkidée, en fin prydnad till fönstret och spa-produkter.

Något mindre roligt är att bilen inte startar:/ Blir att shoppa ett nytt bilbatteri imorgon tror jag, roligare kan man ju handla:P Sen är lilla dvärghönan krasslig och jag har fått stödmata henne lite med välling nu ikväll. Hoppas för guds skull att hon kryar på sig<3

Tog inte bilder igår, fanns som inte tid. Ibland är det ju skönt att bara vara "in the moment" och inte bakom kameran.

Inga kommentarer: