20 februari 2012

Godmorgon Måndag!

Klev upp i vanlig ordning kl 5. Trött  var bara förnamnet men tröttast var nog lillan, som för övrigt ville sova i egen säng igårkväll. Hon är ju rätt så bestämd vår lilla unge;) Snäll men bestämd var det visst någon som beskrev henne på förskolan:P & visst sov hon hela natten själv också, oj så mycket plats det blev i vår säng! Även fast det är en mindre dubbelsäng på bara 160cm bredd. Får se om det blir till en vana eller om det var en tillfällighet.

Idag går lillan kortdag, jag är helt ledig från skola, nya kursen börjar imorgon, men ska börja ta mig an trappan & sen blir det en sväng till tandläkaren. Sen hämta lillan och baka semmelbullar till imorgon & onsdag. Imorgon ska jag också träffa min vän A som förövrigt är född på samma datum som mig! Whats the odds? Himla roligt är det iaf:) Så vi får väl fira med en kaffe och lite prat.

Den här veckan känns toppen! Förkylningar börjar avta, onsdag fyller jag 23..huga vad fort det går & på lördag är det kalas här hemma med vänner:)

Inga kommentarer: