20 april 2011

Vägskäl

Jahapp, det blev ju ingen gårdsbutik i sommar så till hösten är det väl dags att komma på vad jag vill bli då...vilket inte är det enklaste! Jag har ju varit inne på ekonomispåret så länge nu att jag inte egentligen har någon aning om vad jag vill läsa. I framtiden så vill jag ju vara egen företagare, så kanske är jag inne på rätt spår ändå? Om man inte vill arbete inom vård och omsorg i Strömsund så är nog att starta eget det enda valet för mig, för vi vill ju bo kvar. Om jag skulle välja vården så är jag nog mer inne på medicinsk tekniker än sjuksköterska faktiskt, men det är en lång väg tills man är där och jag vet inte om jag har tålamodet:P

Tar tacksamt emot förslag på utbildningar som verkar intressanta! Måste som sagt sätta mig in i det här nu...

Inga kommentarer: