18 april 2011

Lycklig!

Nyss tränat och ska hoppa in i duschen! Jisses vilket pass, kunde knappt gå ner för trappen utan att benen vek sig :P Åh, vad jag älskar att träna! Alla härliga endorfiner som man får sedan är den bästa medicinen mot deppiga dagar=) Långa promenader ger en tid att skingra tankarna och fundera men vill man bara slippa tänka på en massa så är ett riktigt styrkepass en lifesaver!

Fick också ett mycket glädjande besked idag! Grattis E & D som blev föräldrar idag till den sötaste pojke jag någonsin sett=) Längtar efter att få träffa er & hålla en liten igen!<3 Nästan så man funderar på ett syskon;-)

Pussade en massa på min lilla stora tjej idag när hon kom från dagis! Åh, så jag saknat henne! Men det är inte klokt hur mycket jag ha fått gjort idag! 1/3 av veckans uppgift är redan klar=D Inte en massa stress på kvällar och helger numera och med det en glad mamma.

Nu, duschen och sen slänga sig i sängen och kika på lite serier med min älskling!

Inga kommentarer: