15 april 2011

Fredag

Det verkar som att jag inte kan hålla mig ifrån bloggandet iaf:-P Jag har bestämt mig för att ta dagen som den kommer och inte tänka allt för mycket på hur mycket som behöver göras. Givetvis är det också viktigt, men det är inte nyttigt att tänka på det varje vaken minut.

Om ca en timme åker jag och Joline till Ström, inget dagis på fredagar för henne. Vi älskar fredagar och jag vill ha min lilla tjej för mig själv en hel dag så vi riktigt kan planera en massa mys! Det blir nog dagis 4 dagar i veckan, som en av dagispersonalen sa, "Ja, men du studerar ju faktiskt på heltid!" och det är ju alldeles sant. Jag tror inte att jag värderar min egna tid till mina studier lika mycket som jag faktiskt borde... Men 5 dagar känns mycket, man hinner ju inte träffas!

Snart ska vi iaf packa in oss i bilen och åka till syster, vi ska gå en promenad som igårkväll och sedan ska vi hämta upp mamma som slutar tidigt idag. Sen en intervju med Frostvikens turism och sedan hem och förbereda kvällens grillmiddag=)

Ha en underbar fredag ni också!

Inga kommentarer: