23 juni 2009

Sol i Dal!

Äntligen lite solsken! Är tillbaka i Örnsköldsvik nu, eller närmare bestämt Dal;) Många projekt är i gång just nu med tapetsering av sovrum, bygga uteplats och göra fint ute:) Idag har vi bakat bröd, krattat gammgräs (typ hö:P) och bonat om med reden till hönsen bl.a. Tänk vad humöret blir bättre bara solen kommer fram. Jo, har ju planterat lite frön också som jag hoppas vill gro! Tomater, persilja och smultron:)


Bröllopet i midsommar var jättefint! Enda tills efter middagen då alla blev rätt så fulla av alkohol;) Men stämningen var på topp hela kvällen och natten igenom! Klockan 3 var vi tillbaka i säng hos Henriks syster och då va jag rejält mör efter att strosat runt i högklackat hela dagen.


Får ju absolut inte glömma! Skulle sätta mig vid bron och dricka lite Fanta, och när jag böjde mig ner för att ta upp glaset så hittar jag en fyrklöver! Har aldrig hänt mig förr så lyckan var total:D Hoppas på mycket tur nu:)

Bildbevis;)





Har ju tagit en ny magbild också som kommer upp här strax;)



Kram kram

Inga kommentarer: