7 juni 2009

Ingen hejd på mig!

Det blir laxfärgade Dvärg Kochin också:P Ska försöka mig på att bygga ihop en egen kläckare nu till veckan då jag inte tror att ruvhönsen riktigt räcker till. Säkert mycket intressant för er att veta, haha! Blir en bebisblogg till både mig och kycklingarna det här, det får ni stå ut med:)

Imorgon kommer älskling äntligen! Men det blir prov på Gröna Skolan på tisdagmorgon så måste se till att läsa igenom boken några gånger och hoppas på att allt går bra:S För som jag förutspår så kommer jag hinna läsa den ungefär 1 gång och chansar på att det sitter:P Annars blir det väl bara till att börja om. Har inte så mycket mer att meddela tror jag, tragglar på med mina inlämninguppgifter och hoppas på att det ska sluta regna. Huvudvärken är tillbaka också...suck...

Bäst att fortsätta.

Kram kram

Inga kommentarer: