19 juni 2009

Midsommar!

Äter frukost och sen är det städa marsvinsburar innan förberedelse för bröllopet börjar. Har ångest över hur mitt hår kommer att se ut...alldeles platt eller helt enkelt äggformat som min skalle:P Men magen behöver jag ju liksom inte bekymra mig i längre, den är ju bo för bebis i några månader till så:) Kommer att ha högklackat också...hjälp! Vaknade ju med vadkramper från helvetet så får se hur länge jag kan gå. Men jag ska ha dom! Så är det bara...

Har kommit på lite bättre tankar sen sist iaf...Elina fick ner mig på jorden lite. Sen måste jag tacka för kommentarerna! Klumpen i magen försvann... Började tro att jag höll på bli helt tokig ju:P

Får se hur kul jag har ikväll åt alla berusade personer:P Inget jag saknar just nu faktiskt, allvarligt! Hur underbart berusad av lycka blir man inte av att helt plötsligt känna bebis röra sig eller kicka till lite? Otroligt underbart!

Jag hoppas alla ni andra får en jättefin midsommar!

Kram kram

Inga kommentarer: