30 juni 2009

Dissatisfaction

Kom tillbaka till Strömsund i söndagskväll efter en helg på Hamnfesten i Övik. Tyckte inte att den var så mycket för världen dock...Vissa artister gick att se och lyssna på, men att stå där i flera timmar höll på att mörda min rygg! Hela området bestod också mest av karuseller och ett fett öltält vilket inte var något för mig:P Men tyckte då mest synd om Elina som ville se Hassle. Fan vilken besvikelse allstå! Han var ju jättebra, men va fan!, spela två låtar och sen gå av scenen? Kändes som att det faktiskt inte var värt det...Bra väder fick vi ju iaf:)

Jobbar bara 3 dagar till nu och sen har jag 4 veckors semester:) Vilket betyder att jag slipper åka ifrån älskling varannan vecka! Hur underbart som helst:D Förhoppningsvis blir det till att börja med uteplatsen som vi planerat ut i minsta detalj;) Är ju det som är roligast! Jobbet däremot vet jag inte...:P

I helgen firar ju jag och Henrik ett år tillsammans också! Ett händelserikt år må jag säga! Men inget har någonsin känts så rätt:) Aldrig hade jag kunnat förutspå då hur vårt liv skulle se ut nu!

Nä, nu måste jag verkligen fika känner jag! Med sällskap av Elina om jag har tur:)

Kram på er!

Inga kommentarer: