15 augusti 2012

Trött

Godmorgon!

Här inne haglar det inte in inlägg direkt;) men det ska det bli ändring på till nästa vecka och absolut till hösten när det finns mer tid att vara inomhus. Den här veckan känns det som att det enda som gäller är att hålla sig flytande. Jag skulle ha varit ledig idag men blev inkallad på jobb, vilket är jättekul! Tentan ska dock vara klar på fredag och jag känner pressen.. även om det är riktigt roligt stundtals att gräva ner sig i ett case så hade tiden kunnat fått vara på min sida också. På fredag kommer jag var helt okontaktbar då jag är ledig och har deadline att hålla till kl 16.

Helgen har iaf varit hur underbar som helst! Jamtli och attacusdagen var en riktig hit för lillan:) & då är ju föräldrarna lika lyckliga dem med. Så glada vi är att vi har en sån unge som är så framåt och orädd! Hon tar verkligen för sig här i livet:)

Nu ska jag plugga lite till nu på morgonen innan det är dags att cykla ner till Ström och hämta bilen. Sedan bär det av vidare mot Hoting och jobb. Tänk att det var helg nyss och nu har redan halva veckan gått?! Tjohoo, här gäller det att vara med.

Följ mig på Instagram för tätare uppdateringar om vad som händer och sker hos oss:)
emeliemikaelsson heter jag där.

Kram & en fin dag önskar jag er!

Inga kommentarer: