1 augusti 2012

Möjligheter & framtid

Åh, vad jag älskar mitt sommarjobb! Det är roligt, utmanande och framförallt lärorikt:D Jag lär mig något nytt varje dag och vågar prova mig fram till lösningar. Det är synd att snart är det slut på jobb för den här sommaren, precis när man börjar känna sig varm i kläderna och börjar komma in i rutin och uppgifter. Jättefina arbetskamrater gör ju jobbet riktigt roligt också såklart! Så har jag fått en riktigt fin chans med en utbildning som jag kommer att gå, en certifiering. Det är inte klokt vad det känns bra! Jag har hittat rätt och vet nog åt vilken inriktning jag kommer sikta på när det är dags för det.

& åter till renoveringen...
Till helgen ska det läggas plåt på taket också, vi får hjälp av Henriks snälla svåger! Mycket tack ska min svägerska ha också för hjälp med barnpassning<3 1="1" allt="allt" annat="annat" arbetet="arbetet" att="att" bara="bara" bygga="bygga" det.="det." det="det" f="f" fasaden="fasaden" g="g" gjort="gjort" golv="golv" han="han" hur="hur" i="i" iaf="iaf" intill="intill" ju="ju" just="just" klart="klart" klass="klass" l="l" lilla="lilla" lv="lv" men="men" min="min" msund...="msund..." n="n" nbsp="nbsp" ngre="ngre" ni="ni" nk="nk" nog="nog" ny="ny" och="och" ocks="ocks" om="om" p="p" passa="passa" r.="r." r="r" ret="ret" rra="rra" rt="rt" s="s" sambo="sambo" sj="sj" ska="ska" skulle="skulle" skyfall="skyfall" snart="snart" sommar="sommar" st="st" sta="sta" stolt="stolt" stora="stora" str="str" synd="synd" syns="syns" t="t" tak="tak" till="till" torp="torp" utbytt="utbytt" utvecklas="utvecklas" v="v" varnas="varnas" ver="ver" veta="veta" vi="vi" xer="xer">

Inga kommentarer: