30 augusti 2012

Försovning

Tjohoo vilken fart det blev på oss imorse! Sambon har en ny jobbtid nu och den lyckades vi missa imorse.. Vi var ute sent ock höll på med dräneringen igår så vi var väl extra trötta antar jag. Sambon speciellt som började kl 5 igår och var inte hemma förrän 17.30! En riktigt lång arbetsdag men aldrig en sur min eller något gnäll när han kommer hem. Han är otrolig min älskling! Min motpart kan man väl säga;) Jag som styrs av mitt humör allt för ofta:p

Igår hade vi en otroligt mysig dag jag och lillan iaf, trots lite ruggigt väder på förmiddan. En lång promenad längs en skogsstig är väldigt spännande för en snart 3 åring och det är himla roligt att höra hennes historier:D Bland annat gick vi förbi en skrotad bil som både var täckt med mossa och lav, den bilen och historien om hur den hamnar där pratade hon om i säkert 10 min. & helt plötsligt var hon borta, trodde jag, men stod gömd i ett hav av blåbärsris, lika höga som hon själv och mumsade blåbär för glatta livet:) Underbart!

En kopp kaffe för mig och dyka ner i studiernas värld igen:)

Ha en fin torsdag! Här kommer lite bilder från igår!


Inga kommentarer: