6 maj 2010

Dåligt bloggat!

Har varit dåligt med uppdateringen här nu i några dagar. Har inte haft någon inspiration och för det mesta har tiden spenderats utomhus:) Träningen har flytit på som vanligt iaf, men maten har det fuskats med så jag tror inte på någon viktnedgång den här veckan...surt! Men nya tag nästa vecka.

Det blev utgång i helgen också! Hade jättekul med gamla vänner och en massa prat och dans blev det:D Tur att mamma och pappa är så himla duktiga på att ta hand om våran älskling så jag och Henrik kan gå ut ibland! har också konstaterat att jag har den snyggaste systern! Damn, när hon fick på sig min svarta klänning! SNYGG:D Inte alls avis...:P

Igår var vi till Sundsvall, blev en massa shopping inne på Birsta;) Jag och Joline fick en massa fint av älskling och dekorationer och annat till dopet handlade vi också. Får inte glömma att jag klippte mig med! Nu är det kort och blont igen;) Så SKÖNT!!! Känns frächt igen:) Och Henrik var visst glad för att få tillbaka sin sexiga flickvän igen:P Det är väl ett bra betyg?;) Var en sväng till IKEA också, men där fick Joline smaka på lite vanlig mat som hon fick magknip av:( Så vi fick bära runt på en ledsen och trött tjej som inte heller velat sova på hela dagen. Men allt som allt så var det en jätterolig dag:)

Idag lyser solen och vi ska ut och promenera som vanligt. Ikväll börjar bakbestyren inför dopet:D

1 kommentar:

life of Emma and Harry sa...

Du har ALLTIF varit underbart fin Emelie!:) ska bli kul å se din nya frisyr på lördag nästa vecka!:) Det var såå himla roligt att träffa er alla så nu saknar jag dig bara ännu mer:P ha det BÄST gumman. Kramar Emma