30 januari 2013

Mage/axlar & kladdkaka

Idag blev det hemmaträning, då jag inte åkte in till stan idag. Får se hur det blir imorgon..Joline är dunderförkyld så jag och Henrik turas nog om att vabba. Han börjar ju 5 så vid 9 har han redan jobbat halva sin dag;-) Så då tar jag nog en senare buss in. Läste iaf igenom Investeringsbedömningen idag så jag är mer än nöjd med dagen.



Tränade iaf mage och axlar nu på kvällskvisten. Favoritmuskelgrupperna! Så nu stupar jag i säng alldeles strax. Tittar ni på Mia på Grötö förresten? Riktigt roligt och mysigt program:-) Kändes extra mysigt då vi möblerat om lite i vardagsrummet. Hittade två fotöljer i ett av uthusen här som jag tog in idag och tänkte klä om:-)

& här kommer passet!

Axelpress m hantlar
Axellyft

Benindrag på pilatesboll
Sidodrag m hantel
Rumplyft
Benpendlingar
Plankan

Körde varje övning i 3 set 20 rep mage och 12 rep för axlar.

Efter passet fick det bli denna kladdkaka med kvarg till och körsbär. Bytte dock ut sötningen till stevia, lade till 2 ägg och minskade på mjölken. Körde den sedan i ugnen på 175grader i 10 min istället. Vi har ingen mikro:-P & jo, har bytt ut all mjölk och kör nu på osötad havredryck istället och tycker minsann att magen blivit lugnare och framförallt mindre ballonglik! Fortsätter nog så här:-)


& gissa om jag blev glad när månadens Glossybox låg i brevlådan! Verkligen lyxigt att få pröva lite nya skönhetsprodukter lite då och då, jag som sällan annars köper sådant till mig själv. Men nu ett år framöver får jag dem här:-) En julklapp från finaste sambon <3 p="">


Inga kommentarer: