7 februari 2013

Krassligt & ännu ett bloggtips!


Förkylningen har lamslagit oss i veckan! Därför har det ekat tomt här inne. Har ändå fått ändan ur och faktiskt tränat, men inga intervaller utan lågintensiv kardio och styrketräning utan att avancera med att höja vikterna.

Vi fick tillökning också och nu har vi 12 kycklingar i alla de möjliga blandningar;) Elsa kom lägligt på middag och några glas vin förra fredan då de kläcktes också och vi pratade höns i massor som bara vi kan! Skönt med någon som är lika förtjust i dessa skruttar som jag:)

Imorgon jobbar jag en sväng som ett härligt avslut på veckan. & just i detta nu väntar jag på att sambon ska komma hem med min senaste beställning! Har prövat en ny tillverkare av protein och andra kosttillskott som jag ska visa upp här sedan:) Vad säger ni om cookie doughsmak?! Försöker tygla sötsuget nu och det är banne mig inte det lättaste! Dagarna går suveränt att äta bra men jag har svårt att få i mig nog mycket, vilket gör mig helt galet sugen under kvällstimmarna. Men är man sysselsatt så går det bra, soffan är slug när det gäller att stå emot! Städa i hönshuset en hel kväll däremot visade sig vara en bra bot;) Skönt att få det gjort! Behövs ju oftare när man har flera och nu är det bara några riktigt bra värpreden som behövs.

Pappa mailade en bild på Joline o mormor från när vi bodde i Dal :) Hihi..vilken min;)


& jo, är ni intresserade av nyttig matlagning och bakning så måste ni absolut besöka Tasy Health! Min nya favorit:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar din blogg fröken!