30 januari 2013

Gårdagens benpass & bloggtips!

Yes, idag är träningvärken ett faktum! Försöker som sagt att öka i varje övning för varje vecka även om det bara innebär något set och några reps. Iaf här kommer mitt upplägg för gårdagen! Har länkat till bilder så ni kan se hur övningarna utförs. Är så svårt att ta bilder på sig själv när man är ensam på gymmet :P

Uppvärmning crossramp 10 min
5 min max crossramp

8*3 set    Benpress 77kg
10*3 set  Benspark 35kg

5 min max crossramp

20*3 set  Utfall m vikt 18kg
8*3 set    Enbensböj m vikt 18 kg

5 min max crossramp

Lade in en pulshöjare mellan styrkeövningarna! Crossramp är suverän för rumpan om man krämar på med motstånd;)

Tipsar om en av mina favoritbloggar, kanske har länkat tidigare men isåfall kommer den igen! Therese är en riktigt stor inspirationskälla för träning!


Inga kommentarer: