22 januari 2013

Kämpar vidare..

Igår, inget vatten. Men nu ikväll börjar det ljusna! Efter ett antal timmar med värmepistol på vattenledningarna... Det är ju en charm att ha eget hus..men just nu not so much! Just nu är vi väldigt trötta, slitna och känner att vi tagit oss vatten över huvudet. Varenda lediga stund borde gå till renoveringen så som det känns nu. Så, nu har jag gnällt lite;-) Något gott för det ju med sig... för två år sedan hade vi ju både råttor och gigantiska husätarmyror i köket:-P

Har jobbat dagen lång och tycker det är jätteroligt att få känna på det riktiga livet;-) Ser fram emot att få jobba mycket sammanhängande i sommar och få komma in och inte vara helt grön! Sen efter den här arbetsveckan kan jag se fram emot en ledig fredag och förhoppningsvis en lekdejt med en vän och barn.

Fick ett sånt underbart handskrivet brev från min fina saknade vän A också som jag bara måste nämna<3 a="" allt="" annan="" att="" bara="" bj="" deras="" familjelivet="" fingrarna="" fr="" framf="" g="" genom="" gon="" hade="" i="" iv="" jag.="" jag="" k="" kn="" kunde="" lika="" lst="" mamma="" mammagrupp="" med="" mig="" min="" mysiga="" n="" nbsp="" ning="" nskar="" och="" om="" p="" ppa="" prata="" r="" saknar="" sitta="" som="" sta="" strunt.="" teleportera="" tr="" vedspisen="" vid="">
Och träningen har inte blivit av idag. Kan ju inte träna när vi inte har vatten till en dusch efteråt. Less tjej.
Imorgon är en ny dag!

Inga kommentarer: