21 januari 2013

Katastrof

så kan man sammanfatta helgen. Vattnet är fortfarande fruset och all energi har gått åt det. Tappade energin både jag och sambon, men hoppas på att det ska vända nu! Så vi får återgå till allt annat oklart hemma:-P

Första dagen på nya kursen och föreläsning 13-16.. Jag är inte hemma förrän 18 ikväll. Känns jobbigt att tiden på bussen ska göra så jag får mindre tid med familjen. Men nu är det "bara" hälften kvar av år med studier;-)

Dagens pass blev ett styrkepass på Golds med rygg på schemat och lite cardio på det. De endorfinerna hoppas jag ska vända på humöret:-) & att jag får jobba på Handelsbanken i Hoting i sommar med!:-D Så så glad för den möjligheten. Finansiering börjar vi med idag och det känns passande med tanke på mitt extrajobb.

Positiva tankar nu! Vi går ju mot ljusare tider och snart snart är den fördömda kylan bakom oss:-)

Inga kommentarer: