27 april 2012

Idag gäller det!

Är på plats i Östersund och laddar upp inför tenta. Blir en fika med Serena, innan också för att peppa oss ytterligare:) & Vilket väder!! Jag som tog vinterjackan imorse då det regnade och bara var någon plusgrad:( Jag lär ju flyta bort idag i solskenet;) men jag föredrar det:D

& fredagskänslan är underbar ändå! Då den här tentan är gjord kommer jag andas ut och bara njuta av långhelg hos svärmor:) Fina kusin Elsa ska vara barnvakt åt kycklingarna och äggen i kläckaren:) Tack snälla du! & nu är det bara 5 dagar till kläckning!! Lika spännande varje gång.

Det bästa med bloggar ändå är ju att man får skriva helt utifrån det man känner. I sin egen då förstås. Sen om man bara skriver om en del i sitt liv så betyder inte det att man saknar det andra. Det är ju upp till var och en vad man väljer att förmedla:)

Med det säger jag trevlig helg! Nu tar vi en minisemester:) Får se om det kommer upp ett inlägg under tiden.

Inga kommentarer: