9 januari 2012

Skola & återbesök

Snabb uppdatering innan jag kryper ner till min älskling i en renbäddad säng.

Första "riktiga" skoldagen idag och dags för opponering av kurskamraternas PM. Den skriftliga är klar och oppositionen är imorgon. Är mest nervös inför mitt återbesök på vårdcentralen mer än den faktiskt. Mina nya träningsskor ligger oanvända i sin kartong och gymkortet dammar. Som det känns nu så blir det inte heller någon tentaskrivning på fredag... vila & bli frisk är prio 1!

Nu eftermiddag/kväll har det bara varit jag & lillan. Bara myst i soffan och eldat i vårt lilla torp som var rätt kallt då vi kom hem. Älsklingen jobbade över & då passar vi på att strunta i allt vad måsten heter och bara vara<3

Imorgon kommer finaste pappa/morfar hit och fixar el och eldar medans vi är borta:)

Inga kommentarer: