13 januari 2012

Fredag!



Härliga, härliga fredag!

Vaknade 5.15 och trodde inte jag skulle komma upp ur sängen idag, såå trött! Halvsov på bussen också vilket bara resulterade i huvudvärk:P Men den här dagen kan bara bli bättre nu:)

Tentaskrivning fredag den 13e känns lite oroande, men sen får jag fara hem till min fina familj & spendera en hel helg tillsammans:) Vi blev bjudna på middag hos mamma och pappa ikväll också så jag hoppas att jag hinner skriva tentan på 2 timmar, då är jag i Ström till kl 18 och kan åka med snälla syster dit.

Funderar på om jag ska lösenordsskydda bloggen också. Ser ju på statistiken att det är folk som läser men inga kommentarer dessvärre... vore kul om ni gav er till känna! Får fundera vidare på det över helgen.

1 kommentar:

Malin Karlsson sa...

Hej Emelie! Om du ska lösenordsskydda så vill jag gärna ha lösen =) Roligt att se hur det går framåt med renoveringen också, blir himla fint! :)