1 januari 2012

Första dagen...

...på det nya året! 2012!

Åh, så  härligt det känns med ett helt nytt år framför sig! Känner på mig att det kommer bli bra och jag hoppas att vi kommer hinna en hel del på huset också det här året:) Självklart att vi, nära och kära får vara friska och lyckliga med <3

Idag har vi bara tagit det lugnt. Kom hem vid lunchtid till ett kallt hus & började elda det första vi gjorde. Hämtmat fick det bli till lunch och ett sms lite senare så var middagen fixad med! Bästa sis kom hit med stek & ädelost och så slängde vi ihop en riktigt lyxig söndagsmiddag:) Älskar att laga mat med finaste syster! & gott blir det ju alltid också såklart;) Fantastiskt kul är det också med spontanbesök såna lugna dagar då söndagsångesten börjar gnaga. Imorgon börjar älsklingen jobba igen efter ett långt och härligt "jullov". Lillan ska på dagis också och jag ska börja läsa till marknadsföringstentan. Tänk vad underbart att få slippa vardagspusslandet...

Nu ska jag ta min medicin snart innan det är dags för sängen. Om en vecka får jag äntligen träna igen!! En månad med huvudvärk har gjort att jag ligger lite efter. Så fort jag böjt mig framåt har allt snurrat till och huvudet känts som det ska sprängas, så nu längtar jag såå efter att känna mig pigg & kry igen:) Vad jag tjatar;) Men ni ska veta hur mycket jag längtar! Tack sis för tipset på övningen jag kan köra den här veckan också:) Kommer nog vakna med träningsvärk imorgon;)


Nybadad lillskrutta tillsammans med moster <3






Inga kommentarer: