7 januari 2012

Att jag aldrig lär mig...

Sitter och skriver på PM, snart är det klart! Slutdiskussionen ska göras och lite finjusteringar och sen så:-) Då är det bara tentan kvar att våndas över;-) Sen har jag avverkat den första terminen.

Sjukdomsstatusen är allt annat än positiv... Penicillinet borde ha börjat verka nu men igår fick jag lätt feber, huvudvärk och ljuskänslighet, yrsel och en vilja att slita ut ögonen för att trycket från bihålorna blev för mycket. Idag är det lite bättre, men långt ifrån bra då jag gått runt med den här huvudvärken i en månad nu och ingen ork. Vet inte om det beror på att jag varit för dålig på att vila, har ju en tvååring som vill hitta på massa bus och det har ju blivit en hel del snöskottning och dra henne i pulka i djupsnön. Jag mår ju bra av att röra på mig hela tiden och är van att vara igång och det kryper i hela mig av att sitta stilla en hel dag.

Nu är älsklingen och Joline ute och härjar i snön medans jag försöker skriva klart. När hon somnat för lunchen sedan så blir det en film och lite vila i soffan. Hade velat börjat att panela trappan, men får se om vi orkar med det. Ska slänga på mig jackan nu och gå ut för lite friskluft iaf, det gör nog bara nytta!

Ikväll blir det kanske finbesök och så Gladiatorerna på TV!:D Oj, så jag saknar träningen... Beundrar verkligen dem som tränar så hårt! Muskler är för himla snyggt! & styrketräning är så jävla roligt. Längtar längtar längtar.

Inga kommentarer: