15 december 2011

Trött mamma

lång dag idag. Tog bussen till Östersund kl 5.50 imorse efter en stressig morgon då vi vaknade 5.10.. Lillan vaknade inatt och ville ha macka men trött som jag var värmde jag lite mjölk i flaskan istället och det gick ner. Sen så låg hon emellan oss och pratade lite innan hon somnade om <3 Därför var det svårt att komma upp i morse;)

Nu är jag på väg hem och är inte hemma förrän lillan ska sova. Men hellre att jag kan vara ledig i jul och mellandagarna istället med hela familjen:) Gud så skönt det ska bli! Jag & Henrik får turas om att ta sovmorgon. Fast jag verkligen älskar att stiga upp i ottan, tända upp i kökspannan och mysa ner i soffan med lillskruttan med morgonkaffet.

Har ni fullt upp med julstök nu eller väntar ni bara och njuter av kommande ledighet?:)

Inga kommentarer: