5 december 2011

Tentaångest

Oj oj, nu är huvudet fyllt av kapacitet, kalkyler, täckningsbidrag, resultat,budgetar och mycket mycket mer. Mest i en salig röra dessvärre... Tenta på onsdag och som att inte det räckte så har jag dragit på mig en helvetisk förkylningshuvudvärk! Ska ringa VC i morgon och höra om jag kan komma in. Tror att det är bihålorna som är orsak till rinnande ögon, huvudvärken och känslan av att ögonen ska tryckas ur skallen:P Det har ju suttit i ett tag nu så kanske behövs det något för att bli fri det.

Iaf så ska jag se till att få någon ordning på hemmet efter onsdag då det känns som man kan slappna av lite igen och börja med sista kursen för den här terminen:) Det ska pyntas ute på bron, bakas och lagas lite julmat är det tänkt. Kommer inte hinna i närheten så mycket som förra året, så det är lika bra att lägga ribban lågt på än gång. Men mysigt kommer det bli i vilket fall, det är jag säker på:) Ska klicka hem en julklapp till älsklingen nu också när jag ändå sitter här. Nu för tiden så åker datorn inte alls upp ofta nu när jag har min fina vita Samsung:) Love it! Perfekt när man pendlar ca 3 timmar varje dag för att hålla koll på mail bland annat.



Inga kommentarer: