17 december 2011

Pepparkakor!




Imorse bakade jag & lillan, hon vaknade pigg & feberfri kl 6.30:-) Rena sovmorgonen! Iaf för mig som vanligtvis kliver upp 4.30;-)
Efter pepparkaksbaket bjöd vi hit mormor & morfar på lunch, pepparkakor och kaffe. En underbar lördag! Sedan slocknade hon i soffan lilltjejen precis efter dem åkt. Hon har varit på toppenhumör hela dagen och det uppskattas verkligen då man är ensam förälder en hel dag:-) En jätteglad mamma har hon haft också till på köpet, som för en gångs skull struntade i allt vad måsten heter och bara busade med sin lilla tjej <3 Är ju en riktig irrhöna annars...:p

Ikväll stundar kanske lite kalas, beror på vad sambon säger;-) Men det vore kul att få komma iväg och träffa vänner en liten stund! Det är ju mest bara studier nu mera och julstök, även om jag har världens bästa PM-grupp som jag jobbar med:-) Men först tänkte jag smita iväg på en promenad och samla lite material till några kransar som jag ska pryda hemmet med.

Inga kommentarer: