16 december 2011

Feber, julklappsfix & tentaresultat!

Tänkte klicka hem lite julklappar nu på kvällskvisten, kan säga att jag är på riktigt bra humör:-) Är otroligt nöjd över tentaresultatet från ekonomistyrningen!! Himla glad för mitt fina B som står som kursresultat :-D Kalkylering kanske blir mitt yrke senare, vem vet;-)

Lillan & Henrik ligger och sussar nu båda två tror jag. Henrik hade tänkt och åka och handla fredagsmys men det kanske kan vänta med godsaker till nästa helg, det lär ju bli en hel del då;-) Lillan har sagt flera gånger att hon fryser nu under kvällen, men jag har tyckt att hon kändes varm. Kan bara betyda en sak alltså... den envisa förkylningen har brytit ut med feber! Lilla hjärtat <3 Trött och tussig som hon var har hon bara legat i soffan i våra famnar och somnat av och till, så nu lade vi över henne i sängen och som sagt verkar det som att Henrik föll dit han med.

Imorgon blir det nog pepperkaksbak, om Joline orkar vara med en stund förstås. Älsklingen jobbar så annars får det bli filmmys hela dagen:-)

Trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer: