12 augusti 2011

Skickat!

Efter 3 dagars slit så är tentan skickad. Jag hoppas verkligen att det gick vägen och att jag får godkänt! Den befarade konflikten att beskriva utifrån ett religiöst motiv kom ju på tentan såklart... men men, nu sitter den iaf efter två nätters tragglande av den:-P Så någon nytta var det kanske med frågan;-)

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem och vi får för en gång skull göra riktig helg då jag inte behöver plugga:-D Vi ska packa in oss i bilen och åka och äta hos mamma och pappa, där lillan även varit idag:-) Lilla skruttan som fick feber igår:-( precis 10 dagar efter vaccinationssprutan som jag läste var vanligt att de skulle få. Lite piggare var hon idag iaf! Ikväll ska jag och älsklingen lägga klart golvet i köket är det tänkt. Imorgon väntar middag med finaste S och sambo. Känns skönt med lite ledighet nu fram till den 29:e då allvaret börjar igen:-)

Kram på er & trevlig helg!

Inga kommentarer: